søndag den 6. februar 2011

Endelig puddersne

Det er nu et par uger siden jeg sidst har skrevet her på bloggen. I de sidste par uger, er der sket følgende:
Vi har fået ny sne, ca. 30 cm. Hvilket gav mulighed for en masse offpiste. Det var super lækkert, og de tre første dage efter snefaldet, blev brugt på at køre i uberørt sne. Nedenunder har jeg lagt et par billeder fra disse dage. Kvaliteten er ikke så god, men det giver et indtryk af hvad vi har lavet.
Udover snefald, har jeg haft besøg af min kære søster, som stadig er her. Hun ramte Mammoth sammen med det føromtalte snefald, hvilket resulterede i en ilddåb for Kirsten og puddersne. Det var måske ikke så betænksomt af hendes storebror, at tage hende med ud i dyb puddersne, men det gik udemærket, og man skal jo udnytte mulighederne for super skiløb når de der!
Et par dage efter Kirsten, kom den gode David til Mammoth, så jeg har fået mig en ny sengekammerat! Det virker lidt på David, som om han føler sig værende bagud, i forhold til oplevelser og skiløb. Han springer ud af sengen hver morgen, med en fantastisk energi, og han er den sidste der vil hjem fra pisten. Her kan man godt mærke, at man har været her i en måneds tid. Man har knap så travlt med at komme afsted, som man havde i starten. Det bliver interessant, at se hvor lang tid David holder fast i sin iver.
I skrivende stund er det Super Bowl sunday. Og vi skal selvfølgelig se Super Bowl idag. Det bliver sjovt, at opleve det på Amerikansk grund. Mandag efter Super Bowl skulle være den dag i USA, hvor der er flest sygemeldinger. Det tolker jeg, som et tegn på, at det bliver en sjov dag med en masse oplevelser.
På fredag tager 4-5 stykker af os til L.A. henover weekenden. Det er nødvendigt, at komme lidt væk fra Mammoth en gang imellem, ellers får man vidst bjergkuller! Håkon er jo en inkarneret wrestling-fan, så vi skal ind og se WWE RAW wrestling i L.A. Det skal nok blive sjovt! Men alt det skriver jeg mere om, når vi har været afsted.
Der kommer lidt flere billeder af den gode Håkon, når jeg får dem fra ham. Indtil videre må i nøjes med det der er.
Glæde over lækkert skiløb. Mathias kan ses i min brille.

På vej ud i offpiste i skoven. Andreas står og gør sig klar.

Håkon i fin stil mellem træerne i offpisten.

Et FLOT billede af Kirsten.

Frokost i Main Lodge. Lækkert vejr!


På vej ned af bjerget i offpisten.

Endnu et billede af Håkon i fin telemarkstil ned mellem træerne.

Håkon og jeg på vej til ny offpiste.

Bad powder boys på toppen af Mammoth Mountain. Det var MEGET blæsende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar