tirsdag den 11. januar 2011

Ekstra film efter ønske, samt lidt ekstra

Jeg har siden sidste indlæg fået to beskeder ang. min blog! Første besked er fra en, som jeg kender rigtig godt, der synes det kunne være dejligt med billeder af lejligheden vi bor i, så de kommer herunder. Jeg ville også have taget lidt billeder fra byen osv. men (heldigvis) sner det i dag, så billederne af byen må vente til solskinsvejr. Værs'go Vivi.
Her sover Håkon og jeg sammen med tigermissen! En smal, men fin seng til to små drenge.

Billedet er taget inde fra toilettet på vores værelse. Der er lidt rodet, men utrolig hyggeligt.

Vi har det hele: Fladskærm, Apple TV, Wii. På vores værelse keder man sig aldrig!

Jakob på vej op af trappen til stuen og køkkenet.

Vores hjørnesofa i stuen, som også fungerer som seng. Den er MEGET blød. Håkons telemarkski hænger på væggen.

Køkkenet. Læg mærke til det utroligt flotte dyre/skov landskab oven på skabene!

Udsigten fra vores terrasse. Her er ikke rigtig til at være pga. sne.

Der nørdes ved spisebordet, bortset fra Mathias, som i øjeblikket er til eksamen!

Den anden besked jeg har fået i min øresnegl, er fra en mor, som utrolig gerne vil se hendes søn på video:-) Og det skal hun helt sikkert have lov til. Så Ingebjørg, her er lidt video af din englebasse Håkon:-)

Men her skal ingen snydes, så her er også lidt video af Jakob. Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar